Skip to content

Mycket på gång nu.

mars 25, 2016

Jämfört med den intensiva hösten har det varit lite trögt med nya inlägg här på bloggen nu i vår. Jag har nämligen haft en hel del att stå i förutom nätsändningen Magister. Lite större projekt som jag arbetat med i relativ tysthet.

Nu börjar jag äntligen kunna skörda frukten av mina ansträngningar. Dels går ”Blodtörst”, mitt försök att skriva en tidsenlig bestseller, äntligen att beställa. Dels har jag blivit klar med i alla fall en trailer till min kommande nätsändning ”Den barmhärtige förbarmaren”.

 

Det var allt för tillfället.

From → Uncategorized

Kommentera

Kommentera

