Skip to content

Nytt spännande projekt på gång!

november 10, 2015

Jag har just startat en nätsändning tillsammans med komikern och nätsändaren K Svensson, känd från framgångsrika nätsändningar som Crazy Town och Lilla Drevet. Hans twitterkonto har bidragit till att sprida några av mina mest framgångsrika blogginlägg, men det var först i somras, när mitt yngsta barn inte längre tillät mig att rulla komediserier på laptopen i bakgrunden under tidiga morgnar, som jag gav nätsändingsformatet en chans, och snart insåg att K inte bara var kändis, utan också tillräckligt begåvad för att inleda ett samarbete.

Efter en del om och några men så har vi slutligen kommit till skott, och spelade just in vårat första avsnitt med temat ”Kulturpolitik”. Jag lägger upp det på de olika nätsändingstjänsterna under de dagar som följer. Trailern ovan är ett klipp från ett tidigare försök, som vi dock kasserat på grund av problem med ljudkvalitet och min instats, som var väldigt sävlig, stel, pladdrig och ointressant. Men i förmiddags gick det betydligt bättre, vad det gällde såväl ljud som min insats.

Tanken med trailern ovan är att ragga patreon-slantar, så om någon av mina tidigare stödjare har en extra dollar över så är det välkommet. Mitt eget patreonkonto lever dock vidare, så ta inga pengar därifrån, det vore en ren förlust för mig, som ska skriva nya, fräscha blogginlägg när som helst, jag lovar. Har ni inte råd kan ni väl i alla fall göra mig tjänsten att sprida trailern på era sociala nätverk. Det är väl inte för mycket begärt?

From → Uncategorized

2 kommentarer
  1. Emil permalink

    Hur har din pepp för detta projekt påverkats av senaste skitstormen kring K Svensson?

    • schipperke77 permalink

      Ökande. Jag tycker det var illa gjort och sagt men jag är inte hans farsa, och nu kommer han ha gott om tid att ägna åt podden.

Kommentera

