Skip to content

För en handfull dollar

april 10, 2015

Såhär långt har jag nått upp till 4 dollar per inlägg, från två patroner. En svag början, må jag säga, som tarvar ett svagt svar. Jag tänker därför blogga lite kortfattat om en nyligen aktuell händelse, lite för sent för att vara med i matchen, lite för tidigt för att få det sista ordet. För att sänka kvaliteten ytterligare tänkte jag krydda eländet med lite edit-engelska.

Under min frånvaro från twitter har alltså rapparen Mr Cool fått igång vänsterkantens nysiewertar. Jag backar förstås alla som får skit av packet by pure fucking principle, men i det här fallet måste jag hålla för näsan. Dels är Mr Cool rappare, and thats enough to hate for me, men dessutom kör han någon slags JVVF-buskis, och den skiten är ju bara sooo 90`s. Fan, i invented that shit, motherfucker. Eller kanske inte, men it almost feels like it när jag tänker tillbaks på 90-talets bögvåldtäkts- och pedofilskämt som bollades mellan oss seriefans. Idel män på den tiden – eller ”män” och ”män”, pojkar, aaaw, those where the days. Det tycker Mr Cool också, bara tjugo år för sent. Nästan lite gulligt, in a retarded way.

Men så visa det sig att Mr Cool chickened out, och där tog fan min solidaritet slut. För på twitter gäller prison rules – man slåss inte för folk som inte slåss för sig själva. Weak-ass motherfucker.

PS: Är ”bojkotta Emmaboda” det nya ”säga upp DN-prenumerationen”?

From → Uncategorized

2 kommentarer
  1. Träffade Mr Cool utanför Tangopalatset i Malmö igår, frågade om hela karusellen och varför han ställt in. Enligt honom själv så handlade det om ett aprilskämt och att spelningen från början aldrig skulle ha ägt rum. Dock är det svårt att veta hur tillförlitlig han är, kan lika gärna röra sig om en efterkonstruktion.

Kommentera

