Skip to content

Äh, det var ingenting

december 23, 2012

Senast påstod jag visst att jag hade mer att säga kring ämnet ”bloggar”, och det var väl så just då. I och med att jag helt glömt bort vad det var jag skulle säga, kan det knappast varit särskilt viktigt eller briljant. Whateva. Tänkte mest titta in och tipsa om min text i aktuella numret av Galago, där jag skriver om ”MR – dagarna” i Göteborg. I och med att texten i fråga kom att publiceras så nära inpå att jag skrev den är jag ännu hyfsat nöjd, så köp eller läs på biblioteket. Och när ni ändå sitter med tidningen i hand, bör ni i vart fall läsa Anneli Furmarks Ivar Lo – tolkning. Resten av tidningen har jag ännu inte hunnit läsa, men den är säkert helt OK. Såg att Joe Sacco var med, och han lär ju ska vara bra.

God jul.

From → Uncategorized

Kommentera

Kommentera

