Skip to content

Länkfesten fortsätter!

augusti 13, 2012

… vilket kan tydas som ett reklamflåsigt sätt att säga att jag – som väntat – inte gjort ett skit på den här bloggen sedan sist. Och semester råder fortfarande, det är för fan augusti ute, väder oavsett.

Dock har jag ställt upp för några polare sedan sist, först Magdalena Nordin som ville ha gästinlägg under sin ”bloggsemester”. Därefter ville en annan Umeåbo ha sin bokutgivning recenserad åt Tidningen Kulturen. Idel bokrapporter, ja, som sagt så råder sommarlättja. Det är fullt möjligt att det blir fler recensioner till tidningen Kulturen. Redaktören lät positiv, och jag måste ju samla högbryns-poäng till nästa stipendierunda.

Mycket Umeå överhuvudtaget i min gärning just nu. Kanske jag borde flytta dit, för karriärens skull? Faktum är att jag var där i fem dagar i slutet av Juli, som deltagare i ett kommande projekt, som givetvis kommer länkas här när det beger sig. Lätt de tristaste dagarna under min sommar, med möjligt undantag för någon dag jag varit bakis. Själva projektet var ju skoj och så, men fritiden ägnade jag åt att se lagen jag hejade på få stryk i tre em-matcher på rad, och lite mer hoppas man ju på utav detta korta liv.

Fler länkar dyker nog upp vad det lider. Därtill är ett inlägg faktiskt under arbete, ett inlägg i det mest söndertjatade ämne som överhuvudtaget tänkas kan.

Nu: ”Age of empires IV”.

Puss och kram.

From → Uncategorized

Kommentera

Kommentera

