Skip to content

Länkfest!

juli 17, 2012

Jag har recenserat min favoritförfattare och främsta förebild – man kan rentav säga ”idol” – Louis – Ferdinand Céline för Norrbottens Kuriren, självfallet genom vänskapskorruption. Det är ju så vi jobbar inom kultursfären, ifall någon av er trodde annat. Samme korrupte norrlandspamp ordnade för övrigt mina publiceringar i Subaltern och Provins samt mitt framträdande, tillsammans med Simon Gärdenfors, på litteraturfestivalen Littfest förra året, då jag till och med bjöds på hotell. För era skattepengar! Gnugga DEN i era kverulantansikten, feta jävla medelklass. Jajamen, ni skall betala, för varenda khattuggande somalier, kulturmarxistisk genuspedagog och drogliberal ”författare”. Sverige – love it or leave it!

Vänskapskorruptionen fungerar dock enligt gåvoekonomins gyllene  regler, och förra året recenserade jag en mindre lyckad rabulist på begäran från ett annat håll. Kanske inte mycket till kompisrecension, men ärlighet varar längst. 

Fler länkar är på gång med tiden, men håll för all del inte andan.

From → Uncategorized

Kommentera

Kommentera

