Skip to content

Hej

juni 25, 2012

http://www.youtube.com/watch?v=qqZn93CW4vk&feature=plcp

Ett tag har gått sedan sist, mer än två månader, närmare bestämt. Detta betyder på intet sätt att jag går i nedläggningstankar. Tvärtom: den fullständiga friheten att skriva vad fan jag vill, vilket tidvis inbegriper ”inget alls”, är en förutsättning för denna bloggs existens. Och sedan sist har jag haft röven så fullproppad med allt möjligt att en värdig uppdatering inte kommer på fråga. 

I första hand har jag ägnat den sista tiden åt att lägga ned ett telemarketingföretag jag blev inblandad i förra sommaren, en intressant historia jag sannolikt gör text av så småningom, när tiden väl gett nödvändig distans till eländet. Jag har också härjat runt en del på den omtalade Elitlistan, vilket skam till sägandes har varit både roligare och mer motiverat än att uppdatera en blogg för närmast sörjande.

Därtill har tillkommit en antal ströprojekt som främst har som gemensamt att mina ombedda bidrag bemötts med bedövande tystnad. Min tanke var ganska länge att jag skulle köra slapp uppdatering när jag väl hade länk att bjuda på. Nu får den musikvideo jag slängde ihop åt Sandro M ovan tjänstgöra som alibi för detta påminnande halloj. Sprid den gärna på sociala medier om ni gillart, som en förberedelse inför hans och Calle Thörns kommande projekt. 

I övermorgon åker jag upp till Umeå för ett än så länge hemligt projekt som förhoppningsvis blir mer av än det jag hittills slösat tid på. Min strategi ser för närvarande ut som följer: tacka ja till nästan allt, i brist på annat vettigt, så kanske någonting, någon gång, funkar på något sätt. Till skillnad från mina egna projekt, som ni uppenbarligen skiter fullständigt i, era smutsiga små luder. 

Därefter blir det sommarlov med ungarna, och eventuella uppdateringar kommer enbart ske ifall av att fullständigt pockande behov lyckas uppstå, vilket inte känns särskilt sannolikt för tillfället. Så förhoppningsvis ses vi till hösten.

Puss och kram.

From → Uncategorized

Kommentera

Kommentera

